sunnuntai 24. elokuuta 2014

YO-vihkoja & avokadopastaa

Kesälomasta on jo kaksi VIIKKOA,
enkä oo ehtiny postata tänne koostetta mun kesästä :( ...
 mutta se on tulossa sitten kun 
joskus ehdin käydä kaikki kuvat läpi...
Koulun alkamisen jälkeen en oo ehtiny tehdä arkena 
oikeestaan mitään muuta,
kun matikan läksyjä (jipiii!!!).

Oon huomannu, että kun palaa takasin kouluun kesälomalta,
oppii tosissaan nauttiin viikonlopuista.
Ja toisaalta se on aika ihanaa!
Kesälomalla päivät vaan valuu,
mutta nyt viikot menee arjenaskareissa ja viikonloppusin voi palkita itsensä rentoutumalla ja tekemällä asioita joista nauttii.

Mun viime vuosi oli aika tosi huono;
motivaatio koulun suhteen oli aikalailla siinä nollan tasolla,
en opiskellu oikeestaan yhtään ja valvoin viikolla niin myöhään etten koulussa jaksanu väsymyksen takia keskittyä.
Mun on tosi vaikee jotenkin tarttua niin sanotusti härkää sarvista ja esimerkiks muuttaa omaa elämää jos kaikki menee huonosti.
Jään vaan helposti vellomaan siihen kurjuuteen...

Mut kesällä päätin,
että nyt oikeesti mun on tehtävä jotain!
Mun on muutettava mun elämä takasin sellaseks jollasta mä itse haluan elää.
Oon niin onnellinen,
että vihdoin oon saanu tän päätöksen liikkeelle!
Oon menny ajoissa nukkuun,
heränny pirteenä aamulla (ennen kasin aamut oli tuskaa,mut ei enää!),
ollu ajoissa koulussa,
tehny läksyt heti koulun jälkeen 
ja saanu pikku hiljaa mun motivaatioo opiskeluun takasin.
Tottakai on viel paljon asioita joita haluun muuttaa,
mut mulle tää on tosi hyvä alku.
Pitkästä aikaa oikeesti ikuisuuteen 
voin sanoo olevani ylpeä itsestäni,
ja se tuntuu aika mahtavalta.

Perjantaina Inka ja Liisa tuli meille ja katottiin Salaisuuksien kammio (sain vihdoinkin kaikki Potterit luettua♥ ja ollaan nyt alettu kattoon niit leffoi yhdessä )
ja tein kaikki läksyt että voisin viettää viikonloppua tekemällä jotain muutakin.

Lauantaina sain tehtyy enkun YO-vihkon ennätys nopeesti vaikka tanssin aina välillä ympäri taloa Ed Sheeranin tahdissa,
laulaen samalla...
Ja illalla tehtiin äidin kanssa avokadopastaa(tiedän tiedän,oon tosi myöhässä tän asian kanssa,mut vihdoinkin muistettiin kokeilla:D )












 Taustalla soi Ed Sheeran
ja tunnelma oli kaikinpuolin aika vihreä:D
Ja tosta ruuasta tuli aivan älyttömän hyvää!!(resepti on siis  Alexander ja Hanna Gullichsenin kirjasta Safkaa-parempaa arkiruokaa
Inkakin tuli yllätysvierailulle viettään meidän kanssa koti-iltaa;
saunottiin ja katottiin Gravity.

Tän sunnuntain ajattelin hengata kotona mun ihanassa raitaisessa Pitkämekko-yöpaidassa ja juoda paljon teetä 

Ihanaa sunnuntaita kaikille ja muistakaa tehdä arjen keskellä myös niitä kivoja juttuja! 


0 kommenttia:

Lähetä kommentti