sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Passion

Ajattelin että alan nyt pikkuhiljaa kirjotteleen tänne kaiken näköstä muutakin,mitä nyt mieleen juolahtaa. Oon kiinnostunu niin monista asioista,että tästä blogista tulee varmaan ajan myötä matka mun ajatuksiin -mun maailma.
Tänään on hyvä päivä bloggailla; loma alko,ulkona sataa vettä ja mun ääni lähtee kokoajan flunssan takia. Lisäks tiistaina pitäis olla terve koska lähdetään laivalle,joten nyt pitäis viettää oikeen kunnon lazy Sunday ja vaan chillailla (kerrankin hyvällä omalla tunnolla koska on joku hyvä syykin).

Oon haaveillu jo monen vuoden ajan sisustusarkkitehdin ammatista ja oon siis tosi kiinnostunu sisustamisesta,designista,yms. :) Tänään tuli pitkästä aikaa semmoi kuvausfiilis,joten päädyin kuvailemaan meidän ihanaa olohuonetta. Se on tyyliin yks mun lemppari paikoista kotona

Olohuoneen värimaailma on yleisesti aika vaalea mutta vähän tummemmat puupinnat tuo sinne kivaa kontrastia. Äiti tykkää ostaa olkkariin myös usein kukkia jotka tuo väriä ja tietysti myös erilaiset vaasit ja muut kynttiläjutut on kivoja väripilkkuja isossa ja vaaleassa huoneessa.
Meillä on paljon kaiken näköisiä lasisia yms. sisustus- ja kynttiläesineitä ja vaaseja. Tykätään aika paljon Äidin kanssa mm Iittalasta, Marimekosta, Arabiasta ja Pentikistä, ja se myös näkyy kotona. Olohuoneen ihana, iso puinen pöytä toimii tasona, jolla asetelmat vaihtuvat vuodenaikojen,juhlien,tunnelmien ja fiilisten mukaan. Samanlaisena tasona toimii myös television alla oleva pieni piironki.
Uusin tuttavuus on tämä peikonlehti,
joka kasvaa hirmuisen nopeasti :)
Myös viherkasveilla on osansa sisustuksessa.
Vaaleudesta huolimatta olohuone näyttää mun silmissäni ihanan kotoisalta ja lämpimältä -kauniilta.

Tykkään ottaa paljon mm sisustuskuvia. Mulla on aika omalaatuinen,ehkä vähän outokin kuvaustyyli joka kuvastaa tosi hyvin mua itseäni :D. Kaikista eniten tykkään leikkii tarkennuksella ja ottaa lähikuvia pienistä yksityiskohdista. Joskus lopputuloksena saattaa olla absrtakteja Idamaisia taidekuvia ja joskus EHKÄ jotain järkevääkin.Alla vielä lisää kuvia tältä aamulta:)




Tää senkki on jotain niin kaunista! Se on perintökalleus äidin mummulta :)


 

Edellä olevat kuvat on tänään otettuja mutta tässä vielä jotain vanhempia kuvia:

Ehkä näistä kuvista saa jonkunlaisen käsityksen meidän olohuoneesta :) Tulevaisuudessa on varmasti tiedossa lisää sisustusaiheisia postauksia! :)

Alla vielä tän päivän fiilismusiikkia


0 kommenttia:

Lähetä kommentti