maanantai 14. heinäkuuta 2014

Kesäparatiisi


Viimeset kesäpäivät isällä kului ihanasti,
aikalailla kotioloissa.
Vietin laatuaikaa mun pienen kirpun kanssa meidän ihanalla pihalla!
Letitin Wilmasen hiuksia,
tanssittiin,hypeltiin,juostiin ja kiljuttiin.
Syötiin mansikoita (Wilma valikoi mulle kaikki isoimmat)ja puhallettiin saippuakuplia.
Tein täytettyjä paprikoita ja leivottiin Wilmasen kanssa yhdessä mustikkamuffineja!


















Perjantaina olin Inkan synttäreillä. Kun muut lähti, juteltiin ja katottiin vielä Tie Eldoradoon :DD
Aamulla lähdettiin pyöräseikkailulle Henkisenibizan hiekkateille ja
päädyttiin keskelle keltaista rypsipeltoa.























Oon ottanu kauheesti kuvia joita olis kiva laittaa tänne,
mutta ne on päässy vaan kasaantuun...
tästäkin postauksesta tuli jo aika pitkä :D
Eilen oltiin Heidin kanssa kaupunginpuistossa kuvailemassa,
ehkä niitäkin kuvia eksyy tänne jossain vaiheessa...
Nyt kun oon taas pitkästä aikaa äidillä, 
niin haluaisin laittaa tänne jotain sisustusjuttuja.
Edellisestä kun on tullut kuluneeksi jo muutama kuukausi!

P.S Ihanaa heinäkuuta! Toivottavasti kaikilla on mahdollisuus nauttia vihdoin tänne Suomeenkin rantautuneesta kesästä!;)

0 kommenttia:

Lähetä kommentti